Spanish User Guide - Octatrack [ link ]

Hola deka, te agradeceria mucho que me enviaras el manual que tradujiste… mi email es
thpans@gmail.com
muchas gracias…

Sin correo no te puedo enviar el manual :wink:

1 Like

Enviado!

1 Like

hola deka, muchas gracias, lo intente poner x [details=Summary]lurgaci@gmail.com[/details]aki en oculto, a ver ahora…

enviado!

1 Like

por aca por aca !!!

futuregamelabel@gmail.com

Enviado

1 Like

francisjaen77@hotmail.com

Por favor, si puedes enviarlo, lo agradezco

Enviado!

1 Like

thebite@gmail.com

Muchas gracias por el curro, me gustaría poder tener tu manual.Saludos!

Hey my friend, por favor agradecería mucho pudieras enviármelo. Un gran abrazo desde Chile
theripped@utchcorporation.com
:slight_smile:
Guillermo

Enviado a los 2!!

Saludos!

1 Like

Hola, que bueno poder conseguir este manual en español. Me lo podrías enviar? Muchas gracias, saludos desde Argentina!
zedje.music@gmail.com

Enviado!! :airplane:

1 Like

I would like to warn you a bit… about put email like that, there’s chance your receive spam after that not from deka but because the forum is public and indexed. If it’s a crap mail you put here, the one with, you suscribe anything etc… no problem.

But i recommend you to send to deka a PM with your email should probably safer if you would like to keep your email clean and be part of a chain of forced spam newsletter and commercials.

Thanks to him for Spanish people btw, it’s very kind

For those who have a google account you can protect it with mailhide : https://www.google.com/recaptcha/admin#mailhide

1 Like

Thanks for your opinion. Maybe should be better to receive PM instead of a public message.

Regards.

2 Likes

Hi Deka ! Please send me your Spanish guide octatrack
Thanks

Sent! :sunglasses:

1 Like

Hola, me puedes enviar el manual? .Muchas gracias y saludos

Enviado!

1 Like